Paylaş
Aşağa gitmek
avatar
Mesaj Sayısı : 21
Ad Soyad : Arif Şahinkaya
Nerden : İstanbul
Doğum Tarihi : 23/09/93
Forum Kayıt : 12/07/11
Kullanıcı profilini gör

Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 15/7/2011, 9:17 pm
Yakın bi tanıdıgımdan aldıgım 5 taklım güvercin in icinde bi kactane hıckıran ve bitanede ishal ve cok bitkin olan bi miski var bu kus u nasıl can a getirebilirim kus suan fazla hareket etmiyo ve yem fazla yemiyo cok su iciyo bu gibi hastalıklara ne tavsiye edersiniz.?
avatar
Mesaj Sayısı : 21
Ad Soyad : Arif Şahinkaya
Nerden : İstanbul
Doğum Tarihi : 23/09/93
Forum Kayıt : 12/07/11
Kullanıcı profilini gör

Geri: Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 17/7/2011, 7:01 am
28 kişi bakmış 1 kişi yorum yazmamıs bu ne abi yaa :S
avatar
Mesaj Sayısı : 1
Ad Soyad : enginlevent
Nerden : istanbul
Forum Kayıt : 04/07/11
Kullanıcı profilini gör

Geri: Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 28/7/2011, 8:33 am
slm kardeş isal dediğin kuş yeşilimsi dışkısı varsa onu hemen ayır diğerleriyle aynı yerde bulunmasın coli denilen hastalık mevcut kuşta baytril diye bi ilaç var araştır bu ilaçı tavsiye ederim allah şife versin kuşlarına
avatar
Mesaj Sayısı : 67
Ad Soyad : Atilla Karaoglu
Nerden : İzmir
Forum Kayıt : 30/11/08
Kullanıcı profilini gör

Geri: Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 28/7/2011, 12:26 pm
kardeş öncelikle geçmiş olsun beysan beyi cepten ara doğrusuda bu saygılar.
avatar
Mesaj Sayısı : 21
Ad Soyad : Arif Şahinkaya
Nerden : İstanbul
Doğum Tarihi : 23/09/93
Forum Kayıt : 12/07/11
Kullanıcı profilini gör

Geri: Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 1/8/2011, 8:52 pm
beysan abinin numarasını nerden bulcam
avatar
Mesaj Sayısı : 5509
Ad Soyad : Murat Göcmen
Nerden : Almanya
Doğum Tarihi : 04/02/78
Forum Kayıt : 04/01/10
Kullanıcı profilini görhttp://murat-tuna66.jimdo.com/

Geri: Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 2/8/2011, 8:36 pm
Beysan Taştan : 0532 523 80 45

Gecmis olsun ve selam söyle, ...
avatar
Mesaj Sayısı : 907
Ad Soyad : beysan taştan
Nerden : lüleburgaz
Doğum Tarihi : 14/03/67
Forum Kayıt : 06/03/09
Kullanıcı profilini gör

Geri: Güvercinde İshal Hıçkırık ve Bitkinlik neyin belirtisidir?

Bir 1/9/2011, 1:17 pm
arif kardeş slm.

kuşta çok su içme olayı ateşten dolayı ecoli oluşuyor.

onun için

colimix veya yerli ürün olan neoprim fort toz kullanabilirsin.

colimix 2lt suya 1 paket

neoprim fort toz ise 2lt suya 2 çay kaşığı uygulanır.

6-7 gün tedaviye devam edilir.
Sayfa başına dön
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz