Ufak Bir Problemim Var.[Yardım]

    Paylaş
    avatar
    l4lulo

    Mesaj Sayısı : 1
    Ad Soyad : Gökhan kaya
    Nerden : istanbul
    Forum Kayıt : 31/08/11

    Ufak Bir Problemim Var.[Yardım]

    Mesaj tarafından l4lulo Bir 31/8/2011, 8:14 am

    Merhaba arkadaşlar.

    Dayım bayram ziyaretine gittiği için kuşlarını bana bıraktı.Yaklaşık 30 40 civarı

    Neyse yemlerini suyunu tazeledim.Dedim çıkartsak kaçarmı kaçmaz dedi dikkat et sonra dolanıyorlardı tüy atıyorlarmış uçurtma dolaşsınlar sonra geri koyarsın dedi öylede yapıyordum 1 saat felan geçti ben koyarken uçmaya başladılar daha sonra 2 tanesi kaçtı :) birtanesi bizim ordaydı baktım gelmiyorlar kapattım kümesi acaba gelirlermi çünkü dayıma çaktırmamam lazımda :) gelirlerse iyi olur bugün gittim 1 tanesi hala ordaydı içeri koyamadım biraz yem attım terasa durur sanırım orada yardımcı olabılırsenız ne ala yahut gidip 2 tane kuş alsam fark edermi. yani sonuçta kuştan pek anlamıyorum bunun kuşları hangi cins dir bilmiyorum ama birazcık pahalllı olduklarını bılıyorum yanı demek istediğim gidipte 2 güvercin alıp koysam fark edermi olmadıklarını yahut kuşlar bayram bitimine kadar gelirmi:) iyi bayramlar
    avatar
    kenann

    Mesaj Sayısı : 68
    Ad Soyad : kenan demirel
    Nerden : elazığ
    Doğum Tarihi : 01/04/81
    Forum Kayıt : 22/01/11

    Geri: Ufak Bir Problemim Var.[Yardım]

    Mesaj tarafından kenann Bir 31/8/2011, 6:24 pm

    yuvaya alışkınsalar gelirler yuvaya yabancı kuş sokma kuşlar kayboldu diye kızmaz ama yuvaya yabancı ne olduğu belli olmayan kuş soktuğun için kızar dayın yalan da söyleme olan oldu kardeş iki kuş için seni dövecek halide yok bunu söyleyeyim dayın yuvada yabancı kuşu yuvada hemen fark eder benden söylemesi kardeş yalan söyleme bekle bakayım başlarına bi iş gelmesse kuşların gelirler alışkınsalar atmaca almadısa tabi yada başkaları yakalamadıysa gelir inşallah
    avatar
    Kuscu-Murat

    Mesaj Sayısı : 5509
    Ad Soyad : Murat Göcmen
    Nerden : Almanya
    Doğum Tarihi : 04/02/78
    Forum Kayıt : 04/01/10

    Geri: Ufak Bir Problemim Var.[Yardım]

    Mesaj tarafından Kuscu-Murat Bir 31/8/2011, 10:56 pm

    Öyle ne oldugu belli olmayan Ku$ Kümese atilirsa el bombasi etkisi yapabilir, hasta ise birde diger Ku$larida hasta ederlerse i$te o zaman yanarsin, ... kendi elin ile patlatmi$ olursun Kümesi, ... giden gider, geri gelen gelir, ... geri gelirler, ... Dayin herhalde yigenini Ku$a degi$mez, ... bir eksiklik fark etse bile sorar sende anlatirsin, ... sanki o hicmi Ku$ kacirmadi, ... zannetmiyorum, ...

    Rahat ol, her$ey olacagina varir, en azindan icini döktün king insallah istedigin gibi olur, ... ne yaptigini tam bilmedigin $eyleri yapmazsan problemin ufak kalir veya kendilinden ve biraz sabir ile zaten cözülür, aksi halde kendin büyütürsün $imdiki ufak problemini, ... istemiyerekte olsa, ...

    Saygilar
    avatar
    Ufuk Gocmen

    Mesaj Sayısı : 3
    Ad Soyad : Ufuk Gocmen
    Nerden : Sydney/Avustralya
    Forum Kayıt : 01/09/11

    Geri: Ufak Bir Problemim Var.[Yardım]

    Mesaj tarafından Ufuk Gocmen Bir 1/9/2011, 1:20 pm

    Slm Gokhan kardes,



    Bence en guzel yapacagin sey hic korkmadan bir an once Dayini aramak, ve ne oldugunu anlatmak hic zaman kaybetme ,o kuslarin huyunu suyunu bilir ne yapman gerektigini soyler ve gelene kadar yumusar.Hemen ara baska biseyi sakin aklindan gecirme kuslarin yavrusu falan olabilir bence aramazsan kizar sen hic korkma bisey diyecegini sanmiyorum sana guveniyorki sana emanet etti kuslarini baskasina etmemis ara durustlukten hic bi zaman zarar etmezsin devamli kazanirsin....


    saygilar

    Sponsored content

    Geri: Ufak Bir Problemim Var.[Yardım]

    Mesaj tarafından Sponsored content


      Forum Saati 23/8/2017, 7:40 pm