ACİL YARDIM

    Paylaş
    avatar
    HENDEKLİ

    Mesaj Sayısı : 13
    Doğum Tarihi : 05/03/81
    Forum Kayıt : 20/11/10

    ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından HENDEKLİ Bir 12/9/2011, 8:40 pm

    DİŞİ KIZMA KUŞUN BACAK ARASINDAN ARKA KISMINA KADAR ŞİŞME VAR KUŞ YENİ EŞLENMİŞTİ YUMURTLAMADI
    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 12/9/2011, 8:45 pm

    syn hendekli kardeş slm.

    içeriden ur yapmış olmalı.

    baytril % 10 luk veteriner ürününden 0,2cc olarak göğüs kabadan uygula 1 gün ara ile uygula toplam 4 doz uyguladıktan sonra bir görüşelim.

    geçmiş olsun.
    avatar
    HENDEKLİ

    Mesaj Sayısı : 13
    Doğum Tarihi : 05/03/81
    Forum Kayıt : 20/11/10

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından HENDEKLİ Bir 12/9/2011, 8:54 pm

    teşekkürler abi bu kuş yumurtlayacaktı yumurtlayamadı sonra arka kısmı konple ayak arasına kadar şişik
    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 13/9/2011, 11:22 am

    syn hendekli kardeş.slm.

    kuşun ayak arasındaki şişlik.yumurta yapıcak gibi durur ama yumurtlamayıp eğer şişlik 1 hafta 10 gün kadar ve daha fazla devam eder ise yumurta değilde yumurtalıkta kist olduğunu şüphe ederiz.sizin kuştada sanırım böyle bir durum var.

    yukarıda dediğim gibi baytril tedavisi uygulayalım.eğer cevap alamaz isek başka tedavi yöntemi uygulatıcam.

    beni telefon ile ararsanız daha iyi olur.şifayen bilgi almış olup daha kısa sürede müdehale yapmış oluruz.
    avatar
    Kuscu-Murat

    Mesaj Sayısı : 5509
    Ad Soyad : Murat Göcmen
    Nerden : Almanya
    Doğum Tarihi : 04/02/78
    Forum Kayıt : 04/01/10

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Kuscu-Murat Bir 13/9/2011, 1:08 pm

    Abi Baytril zaten hemen hemen son cözüm degilmi ?
    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 13/9/2011, 8:08 pm

    evet murat hemen hemen öyle çünkü yumurtalıklarda ur büyüdüğü için onu ancak bu şekilde eritmeyi düşünmek gerekli.

    fakat daha önceki durumlardaki uygulamalarda düşük oranda olsa başarı sağladığımız oldu.tekrar iyileşip sağlığına kavuşan oldu.birde kitlenin sertlik durumu ilede alakalı.eğer çok sertleşmiş ise cevap vermiyebilirde.

    biz yinede üzerimize düşen görevimizi yapalım.
    avatar
    Kuscu-Murat

    Mesaj Sayısı : 5509
    Ad Soyad : Murat Göcmen
    Nerden : Almanya
    Doğum Tarihi : 04/02/78
    Forum Kayıt : 04/01/10

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Kuscu-Murat Bir 13/9/2011, 8:43 pm

    Hmmm

    Cevabin icin



    Tecrübenden faydalanmak icin sordum, insallah netice verir, ...

    Saygilar abim

    Hendekliyede gecmis olsun
    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 14/9/2011, 3:15 pm

    tamam murat ben teşekkür ederim.

    aydınlatabildimse ne mutlu bana.
    avatar
    Kuscu-Murat

    Mesaj Sayısı : 5509
    Ad Soyad : Murat Göcmen
    Nerden : Almanya
    Doğum Tarihi : 04/02/78
    Forum Kayıt : 04/01/10

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Kuscu-Murat Bir 15/9/2011, 7:40 am

    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: ACİL YARDIM

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 16/9/2011, 6:54 pm

    sizde sağolasınız murat kardeşim.

      Forum Saati 16/12/2017, 10:43 pm