Yumurtlamama Problemi...!

    Paylaş
    avatar
    y-s-n

    Mesaj Sayısı : 30
    Ad Soyad : yasin
    Nerden : istanbul
    Forum Kayıt : 09/06/10

    Yumurtlamama Problemi...!

    Mesaj tarafından y-s-n Bir 12/11/2011, 12:23 pm

    Beysan abi Elimde Mayısın yavrusu olan eke olmuş dişi bir süt beyaz bakımlı fakat eşi var ama yumurta alamıyorum. Acaba kuş ağır bi halsizlik kilo kaybı geçirdi bu yüzden olabilirmi? Yada abi önerebileceğin bir ilaç varmı ve nerden temin edebilirim.
    Birde yavrulara vitamin desteği sağlamak için hap türünde ilaç önerebilirmisin?

    Abi elimde yavruluktan maya almamış 3 aylık yavrular var fakat kuşlar boy yapamadı altından gelenlerde aynı problemi yaşarmıyım?
    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: Yumurtlamama Problemi...!

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 20/11/2011, 5:43 am

    yasin kardeş slm.mayıs yavrusu 6-7 aylık falan oluyo yumurtlaması için erken.biraz sabırlı olun derim.ama kuş salmonella hastalığı geçirmiş ise ondan dolayı yumurtlamıyo olabilir.

    yavrular için vitamin apı TAUBEN GLÜC yavrular için mükemmeldir kutusunda 1000 adet vardır yavruya günde 1-2 adet verilir.

    birde yavru vitamin apı silberfilt alman ürünüdür kutusunda 350 adet vardır.söylediğim bu 2 üründe mükemmeldir tek geçerim.

    yavruluktan maya almamış 2 tanen kuşlarının boy yapamaması normaldir.bu kuşlar kendileri yavru yapana kadar yaşar iseler bile kendi yavrularında mutlaka birtakımeksiklikler olacaktır.çok sağlıklı olmalarını beklemek doğru olmaz.
    avatar
    y-s-n

    Mesaj Sayısı : 30
    Ad Soyad : yasin
    Nerden : istanbul
    Forum Kayıt : 09/06/10

    Geri: Yumurtlamama Problemi...!

    Mesaj tarafından y-s-n Bir 22/11/2011, 3:27 am

    Teşkekkürler abi. Peki bu ilaçları nerden temin edebiliriz önerdiğin bir yer varmı?
    avatar
    Beysan Taştan

    Mesaj Sayısı : 907
    Ad Soyad : beysan taştan
    Nerden : lüleburgaz
    Doğum Tarihi : 14/03/67
    Forum Kayıt : 06/03/09

    Geri: Yumurtlamama Problemi...!

    Mesaj tarafından Beysan Taştan Bir 23/11/2011, 11:37 am

    slm yasin beni telden arıyabilirsen sana yolgösteririm.

    benim tel:0 532 523 8045

    Sponsored content

    Geri: Yumurtlamama Problemi...!

    Mesaj tarafından Sponsored content


      Forum Saati 23/9/2017, 6:14 pm