Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Paylaş
    avatar
    19Mustafa19

    Mesaj Sayısı : 10
    Ad Soyad : Mustafa Kultufan
    Nerden : Çorum
    Forum Kayıt : 07/08/12

    Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından 19Mustafa19 Bir 14/7/2013, 7:40 am

    avatar
    çanakkale boğaz

    Mesaj Sayısı : 68
    Ad Soyad : inanç kardaş
    Nerden : çanakkale
    Doğum Tarihi : 28/10/74
    Forum Kayıt : 16/09/09

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından çanakkale boğaz Bir 30/7/2013, 8:04 am

    maşallah maşallah.kuş hemen hemen tabanlı bir kuş.gidişde güzel neden yorum yazmıyorlar ilginç.emeğinize sağlık kardeşim
    avatar
    19Mustafa19

    Mesaj Sayısı : 10
    Ad Soyad : Mustafa Kultufan
    Nerden : Çorum
    Forum Kayıt : 07/08/12

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından 19Mustafa19 Bir 30/7/2013, 5:07 pm

    Öncelikle yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Neden yorum yazılmadığına gelince sitede henüz yeniyim buda ilk videom biraz amatörce tabi sitedeki arkadaşlar tam tanımıyorlar sanırım .
    avatar
    kırıkkaleli metin

    Mesaj Sayısı : 537
    Ad Soyad : metin şahin / metin.s@msn.com
    Nerden : kırıkkale - kırklareli / vize
    Doğum Tarihi : 18/01/76
    Forum Kayıt : 31/01/10

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından kırıkkaleli metin Bir 2/8/2013, 11:15 pm

    MAŞALLAH GÜLE GÜLE UÇURUN
    avatar
    çanakkale boğaz

    Mesaj Sayısı : 68
    Ad Soyad : inanç kardaş
    Nerden : çanakkale
    Doğum Tarihi : 28/10/74
    Forum Kayıt : 16/09/09

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından çanakkale boğaz Bir 3/8/2013, 1:39 am

    video çok güzel kuş çok güzel.yorum kuşa ve verilen emege yapilir.insana yapilmaz.emeginize saglik
    avatar
    KusHastasi51

    Mesaj Sayısı : 9
    Ad Soyad : Mikail Cewa
    Nerden : Bingöl
    Forum Kayıt : 03/08/13

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından KusHastasi51 Bir 3/8/2013, 10:50 am

    bu kus bes para etmez 10 15 metreden aliyo fisegini senin arkadaslarindan haric kimse övmez zaten bunu iyi se iyi de bu iyi degil kardes üstelik senin video cekiminde kusun kadar dandik bi de sasiyorsun kimse yazmiyor diye.... dedimbaree ben senin biraz gözlerini aciim kusculuk zaten bir sanattdir herkeze nasip olmaz
    avatar
    çanakkale boğaz

    Mesaj Sayısı : 68
    Ad Soyad : inanç kardaş
    Nerden : çanakkale
    Doğum Tarihi : 28/10/74
    Forum Kayıt : 16/09/09

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından çanakkale boğaz Bir 4/8/2013, 8:19 am

    kuş hastasi nekadar acımasızca yazmışsın.şaşıran benim adamın bir suçu yok.ben kuş sahibi değilim onuda hiç tanimiyorum.zaten kuş yeni başlamiş.Yapma Allah aşkına.emegi yeter o arkadaşın.
    avatar
    19Mustafa19

    Mesaj Sayısı : 10
    Ad Soyad : Mustafa Kultufan
    Nerden : Çorum
    Forum Kayıt : 07/08/12

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından 19Mustafa19 Bir 4/8/2013, 5:05 pm

    Metin ve İnanç bey yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Mikail sana gelince tabi ki herkes yorum yapmakta özgür mademki kuşu beğenmedin neden iftira atıyorsun yorum yazan arkadaşlardan hiçbirini tanımıyorum.Video çekim evet kötü bunu bende kabul ediyorum kimse yazmıyor diye şaşıran ben değilim.
    Kuşculuk bir sanatsa siz bu üslupla anca zanaatcı olursunuz asla sanatçı olamassınız. Varsa iyi kuşunuz videosunu bekleriz sitemize hem iyi bir kuş nasıl olurmuş görmüş oluruz.
    avatar
    KusHastasi51

    Mesaj Sayısı : 9
    Ad Soyad : Mikail Cewa
    Nerden : Bingöl
    Forum Kayıt : 03/08/13

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından KusHastasi51 Bir 4/8/2013, 9:00 pm

    ya kardes yorum istedin yorum yazdim, hemde adam gibi bir yorum.... umarim artik eksiklerini ögrenmisindir, gözünü kapa ve eksiklerinle calis.... burda bir kac basliklar var cok güzel ve faydali bazi üyelerin güzel videolari da var merak caba olsun ögren sen bize ögret..... meragin varsa eminim sana cok faydasi olacaktir.... diger lerine tesekkür edecegine bana ve sana batsada dogru olanlara tesekkür et bence... cünkü gercekcigim.... ve dogruyum... 30 saniyelik video da bi bok görmeden ne yaziiim masallah deyipte emegine salik mi diyeyim burdaki 100/90 i gibi unut kardes benden iyi olmadiktan sonra iyi duyamazsin bok gibi kus...... cekim dandik... kendine video paylasmadan evel bazi temel kurallar var yetistiriciligin ve kus üzerinde ucumu bilmem ne bilgi edin ondan sonra adam gibi kus egit saglam standart hareketleri olsun adam gibi oynasin kusuru da olsun olmasin daha güzel... iyi video cek kusun kalkisi inisini cek yorum bekle bi fisekden ne bekliyon ben falcimiyim sana görmedigimi yazim )))))))))))))))) neyse sunu bil herkez bilsin ben burda milletle tartismak icin kayit olmadim sana denk geldi aslinda senden evel daha bircok kisi bu sert ve kaba sekle layikdi.... herseyin bir faydasi vardir... zarari yok onun icin deyerlendir derim... bunu yine tekrarliycam kusculugu birak kus ucurmak bir sanatdir herkeze nasip olmaz
    avatar
    19Mustafa19

    Mesaj Sayısı : 10
    Ad Soyad : Mustafa Kultufan
    Nerden : Çorum
    Forum Kayıt : 07/08/12

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından 19Mustafa19 Bir 5/8/2013, 5:34 pm

    Çok güzel nasihat vermişsin de bilader varsa daha iyi kuşunun videosu paylaş da görelim nasıl oluyormuş. Ben 40 senedir iyisini göremedim. Senin sayende görmüş olurum hemde sanatını nasıl yapıyorsun herkes görür.

    bekir79

    Mesaj Sayısı : 280
    Ad Soyad : B.Ç
    Nerden : istanbul
    Doğum Tarihi : 24/03/79
    Forum Kayıt : 11/07/08

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından bekir79 Bir 6/8/2013, 3:11 am

    emeğine sağlık kuş yavru ne yapacağı belli olmaz seyisinin takibine kalmış emek vermişsin bizlerle paylaşmışsın teşekkür ederim. ilerisi için konuşmak kehanetten öteye geçemez bizim için yukarıdan alması yavru için iyi. umarım gönlüne göre olur.

    birde yorum yapan ukala arkadaş nedir b.... gibi olan kuş. gerçekçi olmak ahlaksız olmanı gerektirmez. senin gerçekçi anlayışın yoruma açık bir uslupla ahlaksızlık saygısızlık. gönül kuş görmek değil farklı düşünmek ve yorumlamak seni ayrıcalıklı kılmak. zira derdin kuş görmek izlemek veya yorumlamak olduğunu düşünmüyorum.  benim videomdaki kuşa attığın yorumla kuşla alakalı bir yazı bulamadım dilek ve temennin için teşekkür ederim. biz çatıya çıkıyorsak canımı tehlikeye atacak  paylaşım yapıyorsam birşeyi kanıtlamak için değil. kuşumuz iyi olduğunu ispatlamak için değil elimizde arşivlemek yıllar sonra soy takibi yapa bilmek kuşun havadaki hatalarını dostlarla ayıklıya bilmek ve seviyeli yorumları her türlü kabullenmek için yayınlıyoruz.
    avatar
    19Mustafa19

    Mesaj Sayısı : 10
    Ad Soyad : Mustafa Kultufan
    Nerden : Çorum
    Forum Kayıt : 07/08/12

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından 19Mustafa19 Bir 6/8/2013, 5:24 pm

    Bekir bey yorumunuz için teşekkür ederim dediğinize aynen katılıyorum kuş henüz ferik daha yeni kızmaya başladı sonunun ne olacağını uçurup göreceğiz. Diğer söylediklerinizde de gayet haklısınız.
    avatar
    KusHastasi51

    Mesaj Sayısı : 9
    Ad Soyad : Mikail Cewa
    Nerden : Bingöl
    Forum Kayıt : 03/08/13

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından KusHastasi51 Bir 8/8/2013, 9:54 am

    herkezin bayramini kutlarim huzurlu ve sevgi dolu günler gecirmenizi dilerim
    avatar
    KusHastasi51

    Mesaj Sayısı : 9
    Ad Soyad : Mikail Cewa
    Nerden : Bingöl
    Forum Kayıt : 03/08/13

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından KusHastasi51 Bir 8/8/2013, 10:22 am

    simdi gelelim asil konuya bekir camur atan bey....  takim yapip kus ucurmak oynatmak bir sanattir bunun tadini herkez alamaz bazileri koklayamaz bile.... asil sanatt ve emek o dur.... ben her önüme gelene bi kus besliyor diye emegine saglik demem helel hele her kusa masallah da demem.... yeni baslayanlarin gözünü de karalamam.... emek ölcülmez  bicilmez bir hale gelirse emektirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr digeri cabalamaktir caba da kaliteli ve kalitesiz caba olabilir bu forumda boka da bala da ayni kiymet biciliyor olmaz benim gibi insanlar varken olmayacakta okadarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    avatar
    elvan yiğiter

    Mesaj Sayısı : 22
    Ad Soyad : elvan yiğiter
    Nerden : çorum
    Forum Kayıt : 11/04/10

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından elvan yiğiter Bir 31/12/2013, 11:32 pm

    KusHastasi51 demiş ki:bu kus bes para etmez 10 15 metreden aliyo fisegini senin arkadaslarindan haric kimse övmez zaten bunu iyi se iyi de bu iyi degil kardes üstelik senin video cekiminde kusun kadar dandik bi de sasiyorsun kimse yazmiyor diye.... dedimbaree ben senin biraz gözlerini aciim kusculuk zaten bir sanattdir herkeze nasip olmaz
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  kuş hastası terbiyesizlik yapma herkez kapısındakini iyi diye besliyor beğenmediysen beğenmedin  ne o dandik mandik bi boka benzemiyo ne demek şimdi bu ayıp bir şey yaww sende madem okadar iyi kuşçusun iyilerini at ta bakalım siteye..çorumlu hemşerim kuşun yeni başlamış ses tempo 10 numara hedefe indirirse daha güzel olur emek vermişsin bizlerle paylaşmışsın emeğinin karşılığını alırsın inş. saygılar ..
    avatar
    freaxs

    Mesaj Sayısı : 150
    Ad Soyad : ufuk sahin
    Nerden : kocaeli
    Doğum Tarihi : 10/05/85
    Forum Kayıt : 12/01/10

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından freaxs Bir 4/2/2014, 9:18 pm

    kuşhastası demekkki bingöldeki bütün kuşlar kupa kusu.... öncelikle bunu anladım tamam kuş çok guzel olmayabilir ama birinin kuşuna bok diyeceksen önce kendi beslediğin kuşu koyacaksın ki bok dediğin kuştan sende varmı önce onu öğreneceğiz 
    kimisi havada attığı 2 taklayla kuşunu sever kimiside yaptığı attığı tabanıyla değer biçer senden bu yazının altına kendi videonu bekliyoruz
    videoyu koymayı bilmiyosanda her hangi bi siteye yukle ben koyarım
    avatar
    isyankarbfc

    Mesaj Sayısı : 44
    Ad Soyad : yıldırım
    Nerden : istanbul
    Forum Kayıt : 18/01/11

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından isyankarbfc Bir 5/2/2014, 11:01 pm

    Ortalık baya karısmıs kushastası arkadasım bu berbat kussa bıde sen vıdeo atta mıllet kus gorsun dıyelımkı masallah gercekten kusun cok ıyıymıs.

    Çorumlu arkadasım emegıne saglık yenı baslamıs demıssınız zamanla dahada asagıya ıner dahada zevk verır sesı cok guzel hayvanın amasya ıle bır baglantısı varmı bu kusun merak ettım ? saygılar.
    avatar
    MUHSİN CANSU

    Mesaj Sayısı : 25
    Ad Soyad : MUHSİN CANSU
    Nerden : MERSİN
    Doğum Tarihi : 20/04/65
    Forum Kayıt : 30/03/12

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından MUHSİN CANSU Bir 13/2/2014, 6:39 pm

    ÜZERİNDE ÇALIŞ DAHA OLMAMIŞ AMA İLERİSİ GÜZEL OLACAĞI BELLİ GİBİ EMEĞİNE SAĞLIK
    avatar
    19Mustafa19

    Mesaj Sayısı : 10
    Ad Soyad : Mustafa Kultufan
    Nerden : Çorum
    Forum Kayıt : 07/08/12

    Geri: Çorum Sungurlu Karabulut'un Yeni Başlamış Gonur

    Mesaj tarafından 19Mustafa19 Bir 22/2/2014, 6:31 am

    Öncelikle değerli yorumlarınız içın hepinize teşekkür ederim. isyankarbfc yok kardeş kuşun cinsinin amasya ile herhangi bir bağlantısi yok.

      Forum Saati 14/12/2017, 10:56 pm