sorun var ..

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 17/6/2009, 5:56 pm

benim bir çift çakmaklım var kümeste bi uçuruom 25 :no: :no: dakka inmio çok korkuyom şahin kapacak die takla atmaktan konamıyo en sonunda gidiyo başka çatılara atıyo oralardan topluyom ne yapabilirim

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından denigo20 Bir 17/6/2009, 5:59 pm

hüseyin bey merhaba sitedeki bazı üyelerimiz kuşları uçmuyor diye yakınıyor sizde kuşlarım uçuyor diye yakınıyorsunuz atmaca şahin nafile hüseyin bey ne güzel işte sevinmelisiniz he siz hala söylediklerimden sonra korkuyorsanız bu şeylerden uçurmayın kuşları memnunsanız yavrularını alıp uçurun başka birşey yapamazsınız.

denigo20

Mesaj Sayısı : 375
Ad Soyad : Deniz Tural
Nerden : istanbul
Doğum Tarihi : 14/04/92
Forum Kayıt : 17/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 17/6/2009, 6:05 pm

ya ölede benim asıl meslek dönek ama arkadaşı kıramadık aldık bir çift oda sabahtan akşama kadar bizi peşinde dolaştırıyor.yavru aldımmı satarım zaten. iii akşamlar

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 17/6/2009, 6:07 pm

deniz valla saol her proglemime çözüm yazıon çok saol kardaşim :santa:

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından denigo20 Bir 17/6/2009, 6:15 pm

ne demek hüseyin abi görevimiz eğer yardımcı olabildiysem ne mutlu.:) kal sağlıcakla

denigo20

Mesaj Sayısı : 375
Ad Soyad : Deniz Tural
Nerden : istanbul
Doğum Tarihi : 14/04/92
Forum Kayıt : 17/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 17/6/2009, 6:24 pm

var ya bütün kuşçular böle olsa ne mutlu kardeş senin yaş kaç

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından denigo20 Bir 17/6/2009, 6:28 pm

benim yaş 17 abicim :)

denigo20

Mesaj Sayısı : 375
Ad Soyad : Deniz Tural
Nerden : istanbul
Doğum Tarihi : 14/04/92
Forum Kayıt : 17/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 17/6/2009, 6:31 pm

kardeşim bana msn ni versene şimdi seninle tanışmak isterim

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 17/6/2009, 6:55 pm

hayırdır vermicen mi

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından denigo20 Bir 17/6/2009, 7:00 pm

deniiz.tural@hotmail.com ama yarın konuşabiliriz anca

denigo20

Mesaj Sayısı : 375
Ad Soyad : Deniz Tural
Nerden : istanbul
Doğum Tarihi : 14/04/92
Forum Kayıt : 17/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından ilker Bir 17/6/2009, 8:21 pm

kardeşim sen o kuşları çıkar elinden yerine inmeyen kuş kuş değildir

ilker

Mesaj Sayısı : 49
Forum Kayıt : 20/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından yıldırım Bir 18/6/2009, 4:16 am

yavrusunu alıp satcam

yıldırım

Mesaj Sayısı : 71
Ad Soyad : hüseyin koca
Nerden : denizli
Doğum Tarihi : 10/08/94
Forum Kayıt : 01/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: sorun var ..

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 3:48 am


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz