acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından !!R_E_İ_S!! Bir 26/3/2010, 9:08 pm

s.a benim oyunlu beyazım var hayvan oynamaktan uçamıyo. havaya atıyorum takla atıcam diye yere çakılıyo bu bi hastalıkmıdır yoksa damarında mı vardır?

cvplar için

!!R_E_İ_S!!

Mesaj Sayısı : 40
Ad Soyad : ali rıza demir
Nerden : ESKİŞEHİR
Doğum Tarihi : 14/09/94
Forum Kayıt : 12/03/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından Kuscu-Murat Bir 26/3/2010, 9:13 pm

Selam,

Kanat tutulmasi olabilir yere cakiliyor ise, Salmonella`nin habercisi olabilir, kusu elden atma !!! Yazik hayvana !

Kuscu-Murat

Mesaj Sayısı : 5513
Ad Soyad : Murat Göcmen
Nerden : Almanya
Doğum Tarihi : 04/02/78
Forum Kayıt : 04/01/10

Kullanıcı profilini gör http://murat-tuna66.jimdo.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından !!R_E_İ_S!! Bir 27/3/2010, 4:50 pm

bi abime sordum bugün oyunu daha oturmamış pırıltı amaçlı çatıya attım 5 saat indiremedim tam iniyo daha sonra noluosa geri dönüyo çatıya.

!!R_E_İ_S!!

Mesaj Sayısı : 40
Ad Soyad : ali rıza demir
Nerden : ESKİŞEHİR
Doğum Tarihi : 14/09/94
Forum Kayıt : 12/03/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından Kuscu-Murat Bir 28/3/2010, 10:33 am

Hmmm, cakilmak ayri, inmek ayri, insallah öyledir, kendi iniyor ise mesele yok, fakat kanadi tutuk kusu bilmeden havaya attiklarini gördüm, kus kanadini acamadi bile, tas gibi yere cakildi, sen öyle yazinca aklima o benim sait oldugum görüntü geldi, umarim hastalik disinda bir durumdur insallah !

Saygilar

Kuscu-Murat

Mesaj Sayısı : 5513
Ad Soyad : Murat Göcmen
Nerden : Almanya
Doğum Tarihi : 04/02/78
Forum Kayıt : 04/01/10

Kullanıcı profilini gör http://murat-tuna66.jimdo.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından !!R_E_İ_S!! Bir 28/3/2010, 4:31 pm

kanat falan çırpıyo ama oynamaktan uçmayı unutuyo desem yeridir.

5m kadar havaya atıyodum oynamaktan yavaşlayamıyodu. direk yere çakılıyodu. uçması falan iyi arada bi bu şekilde takılıyo hayvan.
yorumlarınız için sağolun.

!!R_E_İ_S!!

Mesaj Sayısı : 40
Ad Soyad : ali rıza demir
Nerden : ESKİŞEHİR
Doğum Tarihi : 14/09/94
Forum Kayıt : 12/03/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından !!R_E_İ_S!! Bir 28/3/2010, 4:51 pm

perdahlı imiş galiba o ne ise artık

!!R_E_İ_S!!

Mesaj Sayısı : 40
Ad Soyad : ali rıza demir
Nerden : ESKİŞEHİR
Doğum Tarihi : 14/09/94
Forum Kayıt : 12/03/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından erding Bir 28/3/2010, 8:33 pm

sallabaş olmuş lol!

erding

Mesaj Sayısı : 97
Ad Soyad : janak
Nerden : ankara
Doğum Tarihi : 03/07/92
Forum Kayıt : 23/03/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından Sipikopat Bir 29/3/2010, 9:19 am

erding demiş ki:sallabaş olmuş lol!


Bencede 5Metre Ucan Kuş Birdan Cakılıyorsa Boynunda Bir Sorun Vardır Demek.

Sipikopat

Mesaj Sayısı : 156
Ad Soyad : Halil ÖNER
Nerden : Antalya Manavgat
Doğum Tarihi : 14/09/85
Forum Kayıt : 26/10/09

Kullanıcı profilini gör http://www.rugzo.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından !!R_E_İ_S!! Bir 29/3/2010, 1:08 pm

kantları tutulmuş abi 5m uçmadan kasıt takla ata ata çakılıyo. bide istemeden olsa gerek ani dönüşler yapıyo

!!R_E_İ_S!!

Mesaj Sayısı : 40
Ad Soyad : ali rıza demir
Nerden : ESKİŞEHİR
Doğum Tarihi : 14/09/94
Forum Kayıt : 12/03/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından Sipikopat Bir 29/3/2010, 3:42 pm

Alla Alla Tuhaf Durdugu Yerde Boynuyla Değişik Haraketler Yapıyormu Ters Donduruyormu Yani. Suan Bende Eskişehirdeyım Eskişehirin Neresınde Beslıyorsun Kuşlarını

Sipikopat

Mesaj Sayısı : 156
Ad Soyad : Halil ÖNER
Nerden : Antalya Manavgat
Doğum Tarihi : 14/09/85
Forum Kayıt : 26/10/09

Kullanıcı profilini gör http://www.rugzo.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından erding Bir 29/3/2010, 4:52 pm

benimde bi keresinde başıma gelmıstı bu olay kusun kafasındakı tuylerı yolmustum duzelmısti king belkide tesadüftür ama

erding

Mesaj Sayısı : 97
Ad Soyad : janak
Nerden : ankara
Doğum Tarihi : 03/07/92
Forum Kayıt : 23/03/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından !!R_E_İ_S!! Bir 30/3/2010, 1:49 pm

dönbaş yada sallabaş değilmiş ya

ben fevzi çakmakta oturuyorum abi sen?

!!R_E_İ_S!!

Mesaj Sayısı : 40
Ad Soyad : ali rıza demir
Nerden : ESKİŞEHİR
Doğum Tarihi : 14/09/94
Forum Kayıt : 12/03/10

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından Sipikopat Bir 30/3/2010, 7:22 pm

Bende Bağlarda Oturuyorum Yani Misafirim 3 Sene Burda Bulundum Şimdi Arada Gidip Gelıyorum. 1-2 Aya Bir Kesin gelırım Eskişehire 1 hafta 10 Gunlugune

Sipikopat

Mesaj Sayısı : 156
Ad Soyad : Halil ÖNER
Nerden : Antalya Manavgat
Doğum Tarihi : 14/09/85
Forum Kayıt : 26/10/09

Kullanıcı profilini gör http://www.rugzo.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından quaresma Bir 2/4/2010, 2:46 pm

ya bnce kuş serte girmiş adam ne diyo ucmadan takla atarak yere cakılıyo diye 100 de 90 o kuş serte girmiş bunu caresinide proflar sölesin bn o kadar prof deilim bn ortadaki kuyruklarını yoldum düzeldi saygılar...

quaresma

Mesaj Sayısı : 63
Ad Soyad : yusuf sarıçayır
Nerden : istanbul
Forum Kayıt : 17/12/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: acil yardımm!! usta kuşçu abileer YARIIM

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 12:00 am


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz